Besökare

CrossFit Invictus Blog

onsdag 13 april 2011

Utfall

Magnus 13/4

Var tänkt att köra Pistoler enligt programmering, men rådande teknikbrist utesluter detta.
Ska dock öva på pistoler... har jag sagt lääänge nu.

Körde denna metod istället.

Viktade utfallsteg reps varje ben.
5x40kg  5x50kg  5x50kg  3x3x55kg

vila 5 min sedan

Amrap 10min
5 st HPC+Pushpress 42,5kg
5 KTE

8 Varv... Helt slut i underarmarna med pump från helvete??
Vad hände? Efter tre varv smög det sig på, måste råda stor brist på dessa övningar.

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Om man är intresserad av att testa men inte riktigt vet vad allt betyder, vilka övningar som kan vara bra att börja med osv, vart vänder man sig då? Jag såg att de har ett gym i Örebro, men jag har 5 mil dit. Har iofs nästan lika långt till Linde men där är jag ganska ofta.
    Ha det!

    /Helena

    SvaraRadera
  2. Tja! Gymnastikworkshop 5/5 i Örebro med elitgymnasten Jonas Gustavsson. Välkomna! http://www.peaklife.se/?p=929

    SvaraRadera