Besökare

CrossFit Invictus Blog

måndag 27 september 2010

update

Martin:

Dags att försöka uppdatera bättre framöver. Dagen till ära blev detta:

10x 35kg DB press

6x 40kg DB press

6x 35kg DB press

Hyfsat nöjd, inte helt på hugget idag!

Sen metcon:

20min amrap av

10 GHD sit-ups
10 Back extension
15 Walking lounges 15kg OH
12 Box jumps
10 Push-ups, hands must lift from floor at bottom
Jog back whit 15kg plate


Tappade bort räkningen av rundor efter 3 rundan nånstans. Riktigt tufft med boxhoppen idag.... BE gick bra till en början men efter ca 10min så började ryggen bråka lite. FÖ så gick allt annat ganska bra och är ganska nöjd med prestationen! Inte helt van med metcon flås ännu!

26/9

Dagen pass blev

Death by pull-ups, 1 pull-up first minute 2 pull-ups second min osv.......

17min tangerat PR, riktigt nöjd med det! Händerna helt sabbade sista rundan, en bidragande orsak till att man slutade!


25/9

Sen träning efter marknadsstoj och karusell åkning!

OH squat

70kg x1

75kg x1


7 rundor av

7 OH squat @ 50kg

7 Burpees

7 KB swing @ 24kg


Började bra, 2 rundor allt obrutet. Sedan började ryggen krampa på OH squat så det blev tillslut 5 rundor med på 15 min, helt missnöjd!!! Så fort det bråkar med ryggen så är det kört! Ska kolla upp det....




Film från fredagens pressar......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar