Besökare

CrossFit Invictus Blog

söndag 10 oktober 2010

Dead man walking

Martin:

Har spendrat en riktigt rolig helg hos syster. Men detta har också medfört lite väl mycket godis och dylikt! Längesen jag vräkte i mig så mycket skit på en helg, men gott var det!

Dagens träning blev

Fran

21-15-9 av

Thruster @ 40kg

Pull-ups

Tid 3.15


Målsättningen var sub 3min, gamla pr är 3.08! Men redan efter några thruster så kändes det inge vidare, pull-ups var inge vidare heller....
Låg i ca 30 min helt avslagen på golvet, kunde inte resa mig upp! Första gången detta inträffat, det var lite otäckt faktiskt! Pulsen gick inte heller ner förens 50 min
Men är ändå nöjd med tiden, film under....


2 kommentarer:

  1. Ska man vara petig så hade du ett par reps thrusters som inte var "hips below parralell". Något att tänka på inför sm?

    Ska dock inte ta ifrån dig att det va en sinnesjuk tid, något vi dödliga bara får drömma om ;)

    SvaraRadera
  2. Jag var där och alla thrusters var "hips Bellow" kan se anorlunda ut pga kamera vinkeln :)

    SvaraRadera