Besökare

CrossFit Invictus Blog

söndag 14 november 2010

Wave C Shldpress

14/11

Wendler 5-3-1

Shoulderpress 45kgx5 50kgx3 57,5kgx2
Asswork 37,5kgx5x10
Ctb pullups 5-5-4
(Aldrig testat ctb av nån anledning, svårt med tekniken)


Trodde nog att jag hade mer än 2 reps på sista set.
Nästa vecka är det deloadvecka. Ska räkna om till nästa cykel
på Backsguat 120kgRM Deadlift 160kgRM. Ligger kvar på bänkpress
och shoulderpress där jag vet mitt MAX.

Gårdagen med SM-Crossfit var helt fantastiskt! väldigt bra arrangemang
och många otroliga prestationer. Så här dagen efter tycker jag att man fått väldigt mycket inspiration för fortsatta mål med min träning.
Martin Och Dennis som ställde upp i tävlingen skötte sig väldigt bra.
Martin plats 13 Dennis plats 23. Räknar man bort dom utländska deltagarna så blir det topp 10 och 20 för dessa herrar..GRATTIS!"!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar